ImpressiveXS Breda/Assen – 0592-820229
Bezoek onze locatie
Charles Petitweg 7/2, Breda
Bel ons!
+31 (0) 592 820 229
Stuur ons een bericht
support@impressivexs.nl
Openingstijden
Ma - Vrij: 9.00 tot 17.30
  • Klik in Outlook 2010 op de tab Bestand. Bij Thunderbird, Windows Livemail of eerdere versies van Outlook klikt u op Extra en dan Accountinstellingen
  • Klik op Account toevoegen
  • Kies automatisch account toevoegen
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in
  • Als het programma de instellingen niet automatisch vindt, kies dan voor handmatig toevoegen.
    De gegevens zijn dan als volgt:
    Server inkomende mail (pop3): mail.uwnaam.nl (poort 110, staat standaard ingesteld)
    Server uitgaande mail (smtp) mail.uwnaam.nl (poort 25, staat standaard ingesteld)
    Vink SSL/TLS NIET aan
    Vink voor uitgaande server is verificatie vereist WEL aan (bij extra instellingen kies ” gebruik instellingen van inkomende server“)

 

Blokkade poort 25

Bij probleem: “De server kan de uitgaande mailserver niet vinden”.
Mogelijk blokkeert uw firewall/beveiliging poort 25. Ga naar de Accountstellingen (zie boven) en kies Bewerken. Ga naar Serverinstellingen > Geavanceerd en verander poort 25 in 587.

Meer informatie en handleidingen:

Outlook: help.outlook.com/nl-nl/140/dd253202.aspx
Thunderbird: support.mozilla.org/nl/kb/automatische-accountconfiguratie
Windows Livemail: windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/windows-mail-setting-up-an-account-from-start-to-finish

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

11 + dertien =